thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizfevkü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı bulunmak muhtevain en münteşir kullanılan dijital pazarlama yayınlarının teferruatlı izahatını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en skolastik ve en yararlı bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu değinme noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı başarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine kontaklar ve yol özetler ya da iş özetleri hakkında marifet muhtevaerebilir. E-postalarınızın hemen silinmek namına açılmasını ve okunmasını hazırlamak muhtevain haysiyet yollamak nazik ögönen taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve ilişik çekici teklifler katılımı tasarruf etmek konusunda çok medarımaişete yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve ilişik çekici olmalıdır. Bununla bile çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir balans tasarlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en ferlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Zevküsefa ve etüt muhtevain video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem de B2C tüketicileri satın gurur kararlarını video yardımıyla veriyor. Video pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Video pay etmek, dâhilğinizi elan zait insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yaka sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık teşvik edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişik çekici şekilde yollamak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, belli başlı bir maksat kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden ilgilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Facebook hala dünyanın en cesim sosyal medya platformudur. Twitter B2B alıcıları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile ilgilantı tasarlamak muhtevain harika bir ülke. Her sosyal medya platformu farklı muhtevaerik türlerine malik olsa da bütünü berenarı video/levha odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden kesinlikle ulaştırmak istediğinizi her hengâm bölüm önünde bulundurun ve buna göre kodifikasyon yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en yararlı şekilde sebeplenmek muhtevain dijital pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan zait etken kullanıcıya malik. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte gücük mesaj, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Lakin sosyal medyada olduğu kadar mesajlar gücük ve öz olursa yüksek hale hasılat. Pazarlama ekipleri, salt dayanıklı muhtevaermiş gücük mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilişik çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, dâhilğiniz maksat kitlenizin amaç ve ilişik yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme muhtevain haysiyet sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, marifet görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, haber bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital defa kartları kadar muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün muhtevaeriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylece, kontrol neticelerinda elan yüksek sıralarda ve elan pıtrak görülür, dâhilğinize gidiş geliş artışı katkısızlanır. İyi SEO akıbetları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna merbutdır. Web dâhilğinizde yararlı mabeyinştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan zait sözcükten oluşan ifadeler) istismar etmek SEO’nuzu elan yararlı hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme konusunda elan yüksek akıbetlar katkısızlar. Mürtefi itibarlı üçüncü yaka sayfalardan uzvi kontaklar koymak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir kontakya mevrut her tıklama muhtevain ödeme yapılır. Taharri motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik dürüstışlarında sahnelenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), cesim yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve ilgilantı göstermesi muhtevain kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk değinme noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla tanıtabilir. Antrparantez web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nicelikını (elan zait tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.

dijital pazarlama

Comments on 'thespacetree.com: Dijital Pazarlama' (0)

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.