Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda mevki vadi kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çısoy bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü azimetatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içinde birikmeye saksılayabilir. Bu gidiş vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çızevcer. 40 evetşın üstündeki bireylerde daha bir araba görülür. Başkaca güç abra taşımak üzere kuvvetli fiziksel hareketlerde bulunan insanlarda, daha bir araba rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da kök nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, üzeri, bel ve saksıinç eklemleri etkilenir. Evetşın artması, obezite, eklemlerin aşırı kullanmaı ve genetik yatkınlıklar riski pozitifrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Iyi mebzul deniz tüketin. Akarsu, eklemlere dayak sağlar. Bu yüzden her zaman en azca 8 boduç deniz karınmek gerektiğini unutmayın. Suyun haricinde benzin, kefir, katık üzere faik kalsiyumlu besinler bile, kemik sağlığına katkı sağlar. Sebzevat ve ürün tüketin. Kemik sağlığı karınin, vitamin ve minerallerin kararlı bir şekilde düzenınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri faik olan sebze ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvani proteinlerin bir araba çekicilikı sonucunda idrarla beraberinde kalsiyum atımını pozitifrır. Kemik sağlığını savunmak karınin kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun adına fasulye, mercimek, bezelye üzere protein itibarıyla kibar bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini pozitifrın. Omega 3 itibarıyla kibar olan evetğlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos üzere balık türlerinin tüketimi, kemik sağlığını müspet yönde etkiler. Yeşil çkamer karınin. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde müspet etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere malik evetğu karınin, kemiklere dayak olur. Başkaca kireçlenmeden kaynaklanan ağrılara ve şaksiyonkinliğe bile güzel hasılat. Kaide kireçlenmesini azaltmak karınin yemeniz gerekenler; Meydana getirilen çatlakştırmalara bakılırsa ürün ve sebze itibarıyla kibar beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin etkin bileşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solgunmsak üzere sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Comments on 'Kireçlenme Ne İyi Gelir' (0)

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.